X

New Interview



158 Comments
Posted on 22 Feb 2012 by LilKimZone

blog comments powered by Disqus
by lineup @ 23 Feb 2012 07:13 pm
so lil kim can sit yall down...
by Kim vs. nicki what! @ 23 Feb 2012 07:39 pm
There is no lines in that roman reloaded song that has anything to do with lil Kim point blank.

I think a lot of people should just let this beef go already.

Just like when Kim call nicki a stupid hoe on national TV. I just thought that was unprofessional & irrelevant to me.

Like I respect Kim a lot for what she done for female hip hop but her attitude on that bravo show I couldnt accept that behavior from Kim.

You suppose to be a legend but you act like that on live tv.

Now nicki had her down falls to with that grammy performance which offended me a lot.

I'm just keeping it real
by everywherewego @ 23 Feb 2012 07:44 pm
my my my how times have changed...
by KIM @ 23 Feb 2012 07:54 pm
I LIKE KIM.
by MICHAEL @ 23 Feb 2012 08:08 pm
@KIM VS NICKI WHAT!....R U SERIOUS RIGHT NOW? UNPROFESSIONAL???!!! YOU SOUNDS KRAY!!!

HER BEHAVIOR ON THE BRAVO SHOW WITH ANDY WAS VERY MUCH SO PROFESSIONAL! SHE DIDNT EVEN MENTION NICKIS NAME!

SHE DIDNT EVEN WANT TO ANSWER THOSE QUESTIONS, SHE JUST SAID SOMETHING FUNNY!

QB4LIFE!!!
by Jamal718 @ 23 Feb 2012 08:27 pm
@mike @kim vs.nikki yall know the bitch doin exactly what foxy did she kept dissin her and it got her nowhere,nikki is doin the same thing all her songs that have came out are,all flops,fuck her shes a subliminal bitch!! But like I said nikki went pop she couldnt handle the rap game so kim won she was and always will be the quesn of hiphop!!! tongue
by FUCK KIMZONE @ 23 Feb 2012 08:47 pm
‎"Hey Nicki Minaj, Did you realize your song "Roman Reload" is vaguely SIMILAR to Froxy Brown's song "Bang-Bang" which just HAPPENS to be the chorus of your song "Roman Reloaded"? Yep I PEPPED that. #SwaggaJacker! Smh Lol -Jack B. Nimble "You'll always be number 2" -Lil Kim LOL GIRL YOU GET CAUGHT STEALING ALL THE TIME LOL.
by greg @ 23 Feb 2012 09:09 pm
Yes nicki is taken shots at Kim she says how she could never be a barbie but point blank Periid the song is wack an will shyness cus of wayne!!
by late ass barbie hoess @ 23 Feb 2012 09:47 pm
i guess that pink friday cd will be about kim again lol!! She dont have anything else to talk about!!! she must be mad about kim calling her a stupid hoe!! IS THAT WHY YOU MAD LOL! GURL GIVE IT UP!! I just hope kim dont pay this big bird bitch no mind
by DaHotNig @ 23 Feb 2012 09:50 pm
OMGGGGGGGG EVERYBODY'S BUGGGGGIN! OLD NICKI CALLED BAAAAAACK! laughing IT'S DONE!
by that one @ 23 Feb 2012 09:57 pm
Stupid Hoe, Roman Holiday, Roman Reloaded, Roman In Moscow was aimed at LilKim ...NICKI YA MIGHT AS WELL CALL UR ALBUM KimReloaded
by DaHotNig @ 23 Feb 2012 10:03 pm
Everytime she say raggedy anne or washed up you all just relate that shit to kim cuz its true. She could be talkin bout lola monroe, diamond, keys, or kim they all came at her now they cryin..chris bosh!! laughing
by DaHotNig @ 23 Feb 2012 10:08 pm
Wait did Queen Nicki just say she got more knots than Eric from basketball wives!>!>!>! DAAAAAAAMN laughing
by MICHAEL @ 23 Feb 2012 10:18 pm
THIS MINAJ OBESSIONS WITH KIM IS A DAMN MESS!!!

MEANWHILE...I HERE FROM IMPORTANT PEOPLE IN TWITTER THAT SHE WILL BE FILMING FOR 106&PARK ON MARCH 8TH, AND THE SHOW WILL AIR ON MARCH 9TH...THE SHOW IS A SPECIAL SHOW OF SOME SORT ACCORDING TO TO MY SOURCES, & THERE WILL BE BIG SURPRISES IN THE COMING WEEKS!!!

QB4LIFE!!!
by MICHAEL @ 24 Feb 2012 02:56 am
ANOTHER TREAT FOR FUN, THIS A ANOTHER HARD CORE FAN IM ABOUT TO TALK ABOUT HER NAME IS HUNNI!!!

SHE DID A DISS RAP ABOUT NICKI GARBAJ!!! ITS AMAZZZZIN! HER VOCIE & FLOW R GOOD! CHECK HER OUT! QB4LIFE!!!

http://www.youtube.com/watch?v=KCRaxDhZOCY
by sha @ 24 Feb 2012 05:51 am
yo she diss the shit outta kim.and i love u kim,but u gotta do something.she ripped u a new asshole for real and i dont give a fuck what none of yall gotta say.im speaking the truth.not only was she gettig at kim she was talking slick to all the other females,but mainly kim.danm kim i wish u jus sign to a lable already and stop giving us the fucking run around angry angry angry
by Jamal718 @ 24 Feb 2012 05:58 am
OMG @michael yo that shit: is CRAZY!! laughing she went right for the jugler,she came straight at her neck! She loves the queen ha ha ha I hope her and kim do a song together @mike thats whatsup that shit just came out in November!! I love it,yo is it me or does roman reloaded sound a lil like bang bang foxybrown &CNN that bitch always coping somebody its so clear that she dont have her own shit!! Of course she needed wayne for that song laughing I thought @roman was so tuff crying that she could the song herself!! Bitch go get that nose and grill fixed laughing
by lady o @ 24 Feb 2012 06:10 am
she did not rip anything bitch lol, and once again she needed help from lil fag boy lol. kill yourself, i hope kim dont make a diss, she said it all with black friday!!! Big bird just trying to get her wack mess to sell lol!!! I know now that her new cd will be all about kim. another fail lol!!! just give it up big bird lol! And barbies kill yourself lol!! Late ass fags!
by Jamal718 @ 24 Feb 2012 08:20 am
Yo niggas whole rhyme book is about me son two hundred and fifty pages I crush in one!! AND THERES ALOT MORE WE THESE CAME FROM SO THINK SMARTER MY RYHMES JUST KEEP GETTIN HARDER,THAT FAKE TUFF TALK THAT SHIT DONT PHASE IM LICENSED TO KILL IMA SHOW YOU CRAZY POP THE NAILS OFF BITCH AND LETS GET DIRTY!!lilkim (grimey) yo jakie o made a song called bang bang and the gun fight wit CNN and they made bang bang!! I know kims older now and I hope kim ignores this bitch cause shes really askin for it!! Cnn and junior mafia back in 01, kims not to be played with! Yall shit stans think kims apunk?? No way,she is slow wit anger! Yuck mouth has been sublinamal in every flop she made about kim,if the bitch think she tuff say her name!! She aint got the guts to!! tongue yo this other rap bitches comin in the game and there gone to go right for this hoes neck!!this song she made wit wayne I dont think kims gonna to let this go and if she does well were just have to wait and see!
by sheka @ 24 Feb 2012 09:23 am
yo she lit kim ass up real talk angry angryim a fan of kim but kim wake the fuck up u keep sayin u in a bidding war with lables i thought u were signed already angrysee more lies and bullshitting ya fans. angry and if yall was real fans yall would be keeping it real instead of always taking up for kim look how she been playing us all this dam time.im glad nicki got at her like that.mow maybe the bitch will sign now.im still gagging she let kim have it danm kim lets see can u comeback.i hope u can
by eurontay@twitter @ 24 Feb 2012 10:23 am
She is signed, she is on universals roster I am not sure which label she is signed too under universal but I am sure it is a distribution deal queenbee and some label under universal. Kim knows what she is doing she is playin chest she is allowing stupid hoe to burn her self out trust me kim is signed already and I did noticed in nicki's new song she stole another line of kim's she said something about colombine kim just said that in "I am not the one" so nicki is still stealing from kim so if I were kim I wouldn' t drop am album until ikki drops hers because she will still that too..
by greg @ 24 Feb 2012 10:44 am
by lady o @ 24 Feb 2012 10:50 am
THANK YOU @EURONTAY!!! smile smile smile
by Jamal718 @ 24 Feb 2012 10:53 am
FIRSTOFF TO THE HATERS I DONT GIVE A FUCK HOW SHE CAME AT KIM THAT SHIT DONT PHASE KIM AT ALL! THE BITCH OBVIOUSLY WANTS KIMS ATTENTION AND THATS CLEAR AS DAY!! @MICHAEL AT ALL KIMFANS GO TO GOOGLE AND TYPE LILKIM NEWS THERES AN ARTICLE THST KIM WILL BE PERFORMING AT THE END OF MARCH WIT ESTELLE AT A BET EVENT I CANT REMEBER THE NAME RIP SOMETHING IT SAID AND IT ALSO THEY BOTH HAVE ALBUMS COMIN OUT ESTELLE AT THE END OF FEB.KIMS IS STILL UNTILED THEY SAID HER SONG WILL BE ON HER ALBUM SO SHES WORKIN ON HER ALBUM!! Im a find out more on this!!
by Jamal718 @ 24 Feb 2012 11:12 am
@kimfans ACCORDING TO BILLBOARD.COM KIM AND ESTELLE WILL BE PERFORMING TOGETHER AT BET RIP THE RUNWAY ON MARCH 21,2012 on BETAT 10pm if yall dont believe it type in lilkim news on google!! FOR THE HATERS SHE IS WORKIN ON HER ALBUM!! AND THE BITCH IS POP SHE HAD WAYNE HELP HER WIT THAT WANNABE TUFF SONG ALWAYS STEALIN FROM PEOPLE CAUSE SHE HAS NOTHING OF HER OWN AND ALL THEM DISSES SHE MADE WHERE DID IT GET HER THE BITCH STILL SALTY SHE DIDNT GET A GRAMMY!! laughing SO SHE TRYIN TO DO EVERYTHING SHE CAN,HER ALBUM IS GONNA TO BE ALL DISS SONGS TO KIM!! I KNOW ALOT OF PEOPLE HAVE WOKE AND SEEN WHAT A HORRIBLE GIMMICK THIS BITCH IS!!! tongue
by BROOKLYN718 @ 24 Feb 2012 12:31 pm
http://www.billboard.com/column/the-juice/exclusive-estelle-lil-kim-to-perform-on-1006
276552.story#/column/the-juice/exclusive-estelle-lil-kim-to-perform-on-1006
276552.story
by MICHAL @ 24 Feb 2012 12:38 pm
@JAMAL718...LOL I KNOW HUNNI KILLED IT IN THAT DISS TRACK!!! IT WAS SO FUNNY!!!

@JAMAL718 &7 BROOKLYN718...U GUYS BEAT ME TO IT, I WAS ABOUT TO POST UP THE LING TO THE ARTICLE TOO! IM GLAD SHES DOING ALL THESE THINGS, SO FAR BIG THINGS IN 2012 FOR THE QUEEN!!! QB4LIFE!!!

http://www.billboard.com/column/the-juice/exclusive-estelle-lil-kim-to-perform-on-1006
276552.story#/column/the-juice/exclusive-estelle-lil-kim-to-perform-on-1006
276552.story
by teamkim @ 24 Feb 2012 12:41 pm
lil kim and others perform at Bet Rip the runway March 2012 http://www.bet.com/shows/rip-the-runway/2012/performers.html @ADDTHIS THANKS
by bedstuy bandit @ 24 Feb 2012 12:53 pm
Lmfao I just heard another failed song from yucky mouth garbaj feat lil Wayne and wowoowowow.....its a classic FAIL. Lolol Roman is dead ........Lolol stupid hoe o smile smile smile smile
by bedstuy bandit @ 24 Feb 2012 12:58 pm
@jamal718 .....I see u goin in on these clown ass niggaz....I'm on dat greyhound heading to dc....jus heard that weak ass track by yuck mouth lol an she s still coming for queen bee....not gonna werk yucky garbaj....ok so she was on tons of magazine covers she got a lot of airplay..she already released 5singlez......yo I'm calling it now the BIGGEST FLOP FOR 2012......NICKI GARBAJ ........BET
by Destiny @ 24 Feb 2012 12:59 pm
Nicki never says antibes names, she's weak. She'll talk about you indirectly and then go and hide so the media can't ask questions. Then later she drops a new song, cones out of hiding so the media can talk about the new song and not her diss. It's politics. The reason Kim is always getting asked nicki questions is because she's honest and doesn't give a shit.
by Kim vs. nicki what! @ 24 Feb 2012 01:54 pm
Why is this site do giving nicki so much ATTENION!

Like Teamkim why are ya coming at nicki so much on this site ain't it suppose to be about lil Kim

As I look at all theses comments I see nothing but
nicki Minaj pop up like are you seriouse

Kim would be upset if she saw this fan site and seen nicki name all over it like this

Ya just chill with that ya are giving this site a bad name why ya gotta be so disrespectful to Kim???
by PAPERCHASER413 @ 24 Feb 2012 01:59 pm
@ Kim vs. nicki what!...Kim has seen this website..That is why she doen not claim it..lmao..but anyway..Good for kim..i think this is a step in the right direction especially since she hasnt been in the public for a long time.
by Jamal718 @ 24 Feb 2012 02:01 pm
@destiny said it perfectly wit out a doubt@bedstuy you know dog we always stick up for the queen wit out a doubt,and that song she want to try and talk tuff wit wayne on it that nigga and Young sissies are blowing this bitch up shes nothing wit out them @destiny said it right about yuck mouth!! @bedstuy @mike yo march 21 she will be performing wit estelle and she is workin on her album wit out a doubt, yo this nut ass yuck mouth salty as shit she didnt get a grammy she mentions something in the song about it,it just reminds me in 01 when foxy and CNN made bang bang and then all that shit happened,i know kims older now I just dont if she get let this one go!! Yall know bigbird is lookin for her attention,thats what im sayin like if shes so washed up and all the bullshit dicknose says why are you still comin at her sublimianly all the time? If this bitch think shes so tuff why you need wayne? And why aint she sayin her name? PUSSY!!!
by #realtalk @ 24 Feb 2012 02:50 pm
This is the reason I don't care to much for this site nicki this.. Nicki that.. Really!

Teamkim really needs to start ignore teamminaj Cus this back in forth shit ain't cuttin it

Teamkim ya just sound bitter on here tha way ya keep on mention nicki name

It's kinda pathetic

Teamminaj sit back and laughing at ya and run back to there site where it's drama free

Ya fall for there tricks all the time smh
by flyctman @ 24 Feb 2012 02:51 pm
That Roman reloaded is another track going down history as pure garbage. This hoe got so many lil Kim disses and not one can even come closer to black Friday. Now who the fuck is the stupid hoe?
by MICHAL @ 24 Feb 2012 03:36 pm
@JAMAL718...I KNOW IM SO HAPPY FOR HER, SHEs COMING OUT ON TOP AGAIN!!! I LOVE HER & SO WANNA WORK FOR HER!!!

TEAM KIM...DONT FORGET TO SUPPORT HER, SHEs THE BEST. BUY HER MUSIC & SHARE IT! KIM=MONEY, POWER, RESPECT!!! ROYALTY!!! QB4LIFE!!!
by fizznikz @ 24 Feb 2012 04:09 pm
tired of hearin about nicki nicki nicki .
by Jamal718 @ 24 Feb 2012 04:17 pm
@michael yo she really said what she said what shes gone to do,yo I think with ep she couldnt di what she wanted to do cause remember her brother said there in a biding war with labels and I think her hands are tied with it,so she dropped one song from her album she prolly is gone to release them but singley! 106&park, the runway show at bet she doin it!!!
by greg @ 24 Feb 2012 04:49 pm
@jamal an thus is only a warm up wen she get that official buzz shell shut shit down queen bee take over starts in march thus the shit the industry ain't built for!!
by Jamal718 @ 24 Feb 2012 05:23 pm
@greg I know this is just a warm up for her!! Yo did you hear that diss song shaneisha I think her name is its called open letter shes loves kimand comes at nikkis neck@michael put me on to it the shits hott,yo I left a comment she sent one back!! She loves kim! teamlilkim yall get to check her out if yall didnt yet its a hott joint!!! @greg yeah wait till the spring and summer start kims gone to have this shit locked!!! Fuck all this other dumb shit that go on on here its the REAL QUEEN OF HIPHOP time!!
by MICHAL @ 24 Feb 2012 05:27 pm
@JAMAL718...I KNOW SHE KILLED, IT WAS SO GOOD!!! ME & U & OTHERS NEED TO MAKE HER BE THE 1ST FEMALE RAP ARTISIT TO SELL 1MILLION ALBUMS 1ST WEEK OF SALES!!!

@GREG CHECK IT OUT...SHES A BIG FAN, & SHES PROTECTING THE QUEEN!

http://www.youtube.com/watch?v=KCRaxDhZOCY
by Jamal718 @ 24 Feb 2012 06:25 pm
@mike yo im gone to tell alot of people to listen to her song,i tried to download to my phone I couldnt!! The song is,different thats why I like it I like the way she raps,she left a comment back to me she said thanks,and she loves kim and nikki is just ass ass ass laughing she wants that beef! She says kims like her sister in the song so she prolly cool wit kim! They need to do a joint together!!
by MICHAL @ 24 Feb 2012 06:31 pm
@JAMAL718...I KNOW RIGHT!!! I SAW HOW SHE REPLIED BACK! LET ME KNOW IF CAN STILL TRY TO GET THAT SONG ON YOUR PHONE!

OUR QUEEN IS BACK!!! BIG THINGS IN 2012! QB4LIFE!
by Jamal718 @ 24 Feb 2012 08:03 pm
@mike naw I cant download I really want that song to listen to that along wit my favorite kim songs!! SHOOKHANDS IS MY SHIT!!! Lilkim and rah digga rockwider freestyle,grimey,lilkim and method man knock em out the box just to name a few @mike go on staneisha comments
by Jamal718 @ 24 Feb 2012 08:33 pm
@mike I was tryin to tell you on her comments that I found other chick thats doin it to her name is keyoshi Ill get the right spelling its a diss its ok not as @hunni she spits the truth!! Now we need kim to come wit something hard she always does anyway!!!
by MICHAEL @ 24 Feb 2012 09:05 pm
@JAMAL...DAMN I WAS HOPING IT WOULD DOWNLOAD...I WENT IN ON STANEISHAs COMMENTs. LOL I SAW U ON THERE! ITS SO TRUE! IM GLAD SHE REPLIED TO ME! YOU GOT A TWITTER?

IM SO EXCITED, I JUST WANNA SEE KIM KEEP ON GOING TO THE TOP SO SHE CAN KEEP WINNING!

QB4LIFE!!!
by MICHAEL @ 24 Feb 2012 10:28 pm
TWEETS FROM ONE OF THE PRODUCERS FOR BET NETWORK!!! ANGEL ELLIOT!

Angel Elliot @AngelElliot: "Queen B's fans are deep! That's loyalty, lol."

Angel Elliot @AngelElliot: "I'll admit....I'm a little excited for next week's taping... been a secret fan of the Queen B since 7, lol."

Angel Elliot @AngelElliot: "You asked, we answered. Lil Kim to perform at our @BET Rip the Runway 2012!!!"

THANKS ANGEL! IF U GUYS HAVE TWITTER SHOW HER LOVE! QB4LIFE!!!
by barbieslayer @ 24 Feb 2012 10:56 pm
and from the ashes like a pheonix...
by barbieslayer @ 24 Feb 2012 11:02 pm
I GETS RIGHT TO THE POINT
NO TIME TO PLAY AROUND
WHEN IT COMES TO THIS MONEY ILL LAY A NIGGA DOWN
BUST SHOTS AT HIS ROVER IF HE DARE COME BACK AROUND!!!!!!!!!!! uhuh!!!!BITCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
THEY CALL ME LIL KIM AKA COVER GIRL
SOMETIMES I FEEL LIKE IM FROM ANOTHER FUCKING WORLD

<< Older (1 2 3 4 ) Newest >>

Content Management Powered by CuteNews


Contact: thelilkimzone@yahoo.com