X

Lil Kim Responds to Roman's Revenge --> Nicki Responds to Black Friday


Source: Rap-Up.com

Just when you thought it was over, Nicki Minaj swings back at Lil’ Kim on a new diss record. A snippet of the unfinished track made its way to Funkmaster Flex, who reports that it may end up on Lil Wayne’s Tha Carter IV. This time, the Young Money Barbie doesn’t beat around the bush, taking direct shots at the Queen Bee.

“Pink Friday, Eminem, 8 Mile/ It must hurt to sell your album off PayPal/ Especially when you in the game 15-20/ You was hot when Shaq teamed up with Penny/ Man, you was Magic/ I mean, look at ya now ho, you just tragic/ You a tragedy, you a parody/ Last name Ann, first name Raggedy,” she raps.

Hit-Boy confirms that he produced the marching beat and that the final version will also feature production from Boi-1da. It will go by a title other than “Tragedy” in its final form.


Should Lil' Kim carry on with this feud on wax?

388 Comments
Posted on 02 Apr 2011 by LilKimZone

blog comments powered by Disqus
by HIP HOP @ 04 Apr 2011 08:40 pm
NIKKI'S WHOLE CAREER IS BASED OFF LIL KIM FUCK A MIXTAPE, NIKKI STARTED THIS
LIL KIM FINSHED IT, BLACK FRIDAY WAS THE SHIT, AND NIKKI GETS NO PROPS,
LIL KIM IS SEXY AS HELL, I SURE MAD NIGGAS WOULD LOVE TO SWIM IN THAT GOOD PUSSY, AND YEAH SHE NEEDS TO GET RID OF THE LAMES IN HER LIFE. IRS IS GOOD FOR HER I LIKE THERE SKILLS, U WILL SEE ITS COMING
by HIP HOP @ 04 Apr 2011 08:42 pm
LIL KIM IS NOT UGLY AND IF U SAY THAT UR A HATER, U CAN SEE SHE HAD SURG, BUT SHE IS NOT UGLY, AND LIL KIM RAP SKILLS A WAY BETTER THEN THIS NEW COMER NIKKI, THERE IS ONLY ONE LIL KIM
by KIM FAN @ 04 Apr 2011 09:11 pm
@brett dumi

nicki needs a new job! perhaps some type of theatrical BROADWAY PLAY role cause dats da type shit she be on anyway laughing laughing all dat extra shit she does aint called for, LETS BE REAL HERE!!!! laughing laughing
by KIM FAN @ 04 Apr 2011 09:16 pm
30yrs old rappin a whole bunch of nuthin on da mic laughing laughing all yu here from nicki is hubba hubba bubba bubba hubba dubba shubba shubba mubba mubba ROMAN! YOUNG MONEY chea!chea!!! laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing
by KIM FAN @ 04 Apr 2011 09:59 pm
Kim Fan I'm like magic
yu see nicki minaj' now watch how she disappear', RRRrraaabbitsss!!laughing

dese goofy bug bitches get sprayed wit da kimicide
she is da Queen when da fuck yu gon re-u-lize!!laughing


laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing
by itsme-N-kim @ 04 Apr 2011 10:16 pm
me personally dis shyt is wack... and have u seen nicki minaj lately she calling lil kim raggedy dat bitch look like a mutilated ass stacy from the hood... that bitch wit no make up fake boobs and silicon u put some heat to0 close to the bitch she gone melt all these fuck boy ass cock suckers love to hate my girl but at the end of the day she dont need a label a label takes money out ur pockets...people riding ur coat tail like they riding nicki leaves u working and still living in the hood...nicki aINT MAKE SHYT OFF THAT PINK FRIDAY ALBUM ALL THAT MONEY GOES TO THE LABEL THATS WHY SHE TOURING SO MUCH..SMH IF ANYBODY KNEW ABOUT THE INDUSTRY and the shyt that goes with it they would be putting they shyt out on paypal too
by Transexy510 @ 05 Apr 2011 05:02 am
Too each its own, but Black Friday was a GREAT mixtape in my eyes. The only reason why lames think otherwise because they are on that Fake ass Cartoon shit Nicki be doin'. This generation likes that shit and I don't know why. As far as the 96 Kim, yea she could come back wit it, but this new generation wouldn't understand it, and they wouldn't like it. Why? Because they would rather hear somebody screamin on the mic and making funny noises. Childish ass people. This Nick comeback was WEAK ASS HELL! How could n e body say that was good? What did the bitch say? Kim sold her album on Paypal? Ok? Kim just got millions in her pockets. Kim name is Raggody Ann? Kim where's the best outfits and the MOST expensive shit and is bestfriends with alot of fashion designers and have them designing clothes SPECIFICALLY for Kim. Nick, go somewhere. She will never be on Kim's level. Sorry. Kim already sold millions hoe, already got a grammy, and the Kim got MILLIONS in the bank while Nicki barely has n e thing because she gotta pay her money to hella different people. Poor thing. She think she doin somethin.

Talkin bout she will only respond 2 Kim if her name gets back on Billboards!!! BITCH!!! Her feelins got hurt and the raggody, no style havin ass had 2 say somethin! She is SO fake I swear.
by itsme-N-kim @ 05 Apr 2011 10:44 am
i said the same thing @Transexy510 i thought black friday was decent most of the songs i like it was only like two i didnt really care for but im riding with kim regardless i didnt like shyt off pink friday but did it on em and her rhymes was weak on there they not even trying to give kim a chance its so fukked up how they trying to treat me girl..but at the end of the day all these bitches who nicki fans aint got kims kinda money or access to shyt so them bitches could eat it
by itsme-N-kim @ 05 Apr 2011 11:22 am
i wish these nicki minaj carpet munchers stfu u are non mofo factor bitch u and nicki.. at the end of the day she making numbers cause they pouring the bitch down ur throat damn there @ and sorry kim has had plenty of number one ...grammy award winning sweetheart...multi platinum artist....women lie men lie but numbers dont lie...nicki was talking bout dicks pussy carpet munching the bitch mad confused bout her sexuality and she signing 12 y. o boops and shyt smh....and if nicki was so sick it took the bitch damn there three months to go platinum....why cause she wack her album doesnt even get respect they clowning her....why so many peepo fascinated with this clown....cause if i had a blow up ass and tits make up piled on my face and acting crazy looking like krusty the clown everybody would pay attention too its called entertainment....soldier boi sold records in this age so now he a lyricist please KIM IS LEGENDARY!!! i done forgot about nicki already look who the ratchet bitch going on tour with now BRITTNEY cause she cant headline her own tour..fucking wacking this bitch pick her rhymes out of the mother goose book and then rap like she possessed and she HOT!!!!smfh peepo more fukked up than i thought
by Brett Cudi @ 05 Apr 2011 01:30 pm
@ itsme-N-kim
your face all fuck ya ugly fuck laughing
your pathetic calln put Nicki i bet she'd kick yo fat ass laughing
Nicki is the best , Kim is over.
by King Duke @ 05 Apr 2011 01:32 pm
@ the end of the day there both helpin 1 another cuz i def wanna hear wat each other gots 2 say... but nicki gots 2 step it up her attacks r a lil weak but i still love it
by King Duke @ 05 Apr 2011 01:36 pm
yo @itsme-n-kim that shit was sooo fuckin funny yo... @U r a non m/f factor bitch #rotflmfao
by Brett Cudi @ 05 Apr 2011 01:41 pm
YOO KIM WAS A MULTIPLATINUM IN the 90s!
ITS 2011 YOU DUMB KIM FAGS! THAT SHIT WAS ALMOST 20 YEARS! SHES AS OLD AS KISS! FUCK KIM SHE AINT RUNNING SHIT SHE JUST GOTTA WORRY BOUT CATCHIN A DISEASE (ALL HER RAPS ARE ABOUT SEX ANYWAYS) KIM IS FUCKIN UGLY THAT PIC ON THE TOP OF THIS PAGE ISNT RECENTLY( laughing HAVE U SEEN THE "BLK FRIDAY" VIDEO? SHE UGLY AS HELL MAN)
@TRANSSEXY (HA NOTHER UGLY KIM FAN)
YO NICKI IS MAKIN MILLIONS WITH CASH MONEY THE REASON WHY SHES ON TOUR IS FOR HER FANS TO SEE HER & DO SUM SHOWS FOR PINK FRIDAY DUH! U OBVIOUSLY DONT KNW NOTHIN BOUT THE GAME SO SHUT THE FUCK UP
@ KIM FAN YOUR PATHETIC U GOTTA HANG IT UP TO YOUR 40 year old KIM fan
by so appauled @ 05 Apr 2011 01:44 pm
I'm the Blueprint! Already know who is the nicest without me they stuck in identity crisis. Theses Blue Stones dont come with no prices the modern Cleopatra but they call me isis. Its TAX season time to face the IRS!! I've been lenient & now its time to pay ya debts I dont ride the beat I make love to the muthafucka I'm in the booth with nothing on but a diamond garter you see its bigga then nino in the charter how you think you coming off when yo boss was my partner!! I'm on the choppin list damn i'm a avalanche cus god mama on bigger & bader thangs you see the stripes on my arm imma battle ram the game heard me BITCH I'm a Navagain haters where you at I dare you holla back I got my foot on they neck like a chiroprac! All that tough talk, what happen to all that!! i got siamese twin they call her copycat!! you aint got to acknowledge that, but you can roger that and you copy that!! I see em rockin chanels so I prada that the doll baby trendsetter follow that!! I heard a fuck boy say i aint been hot since 97 I beg to differ turn hot 97 they still tryin to be me from 97 i'm still eatin off my shit from 97 no single no album still draw em out I keep hot 16 watch me pour em out, this ice freeze em up this heat throw em out & he dont get harder than you cus I wore him out
by esmiley @ 05 Apr 2011 04:51 pm
@so appauled. "IM IN THE CHOPPER MS THANG YOU CAN HAVE THE LANE", cuz god mama on to bigger an badder thangs.
by esmiley @ 05 Apr 2011 04:56 pm
@so appauled. "the games hurtin bitch im the navacain".
by Rich @ 05 Apr 2011 05:48 pm
LOL kim aint gonna respond, NIKKI is responding to KIM right now and u dumb ass mutherfucker kids should know ur bitch is WACKEDY! KIM KILLED this bitches street cred, KIM is ERASING this bitch like she said she would do. NIKKI just dissapear, u cant rap ur a fag and ur ugly such a bad combo-lol
by itsme-n-kim @ 05 Apr 2011 05:59 pm
@Brett Cudi stfu bitch u dumb ass cock sucking kens and barbs should be dismantled bitches!!! kim and nicki the same age and its even worse this old bitch still reciting mother goose they gone sue the bitch for stealing classic nursery rhymes somebody please bury this dusty ass bird & her naive ass fans

@King Duke thx lol shyt was funny too me too
by DA MC @ 05 Apr 2011 06:00 pm
NIKKI UR A NON MUTHERFUCKING FACTOR BITCH!!!
by itsme-n-kim @ 05 Apr 2011 06:50 pm
@Brett Cudi ur mom face fucked and ugly bitch!!!and the only thing fat is my pockets.. while u are campaigning for nicki and that bitch wouldnt piss on u if u was on fire..u and dat delusional bitch with ten personalities cAn walk in front of a semi truck cause fukking wit kim and her loyal fans is SUICIDE!!!!
by The Notorious O.N.E @ 05 Apr 2011 07:11 pm
http://www.nytimes.com/2008/10/10/arts/music/10arts-LILKIMSUEDOV_BRF.html?ref=lilkim

This is what happen 2 Kim...which is no secret!!! Kim has been fighting odds all her life!!! She will be alright!!!

Yeah Nicki, Diddy, Cash Money tried 2 put K.I.M thur it...but she going 2 comeback and Style on them like Martha Stewart!!!

K.I. til I Die...I Love my Queen Bee!!!
by so appauled @ 05 Apr 2011 08:45 pm
thanks esmiley i knew it was wrong, couldn't really make out what she was sayin but i tried my best smile thanks again
by esmiley @ 06 Apr 2011 03:30 am
@so appauled. you welcome.
by KIM FAN @ 06 Apr 2011 07:08 am
Listen!!! @Brett Dumi, Yu Been A Fag
knock ur head off ur neck'
send dat shit strait to "Trinidad" laughing
in da care of nicki's Cracked Head Sniff'n Dad!!!! laughing laughing

laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing tongue
by SEXPISTOL887 @ 06 Apr 2011 08:22 am
by SEXPISTOL887 @ 06 Apr 2011 08:23 am
^^^^^^ NEW LIL KIM FREESTYLE !!!
by FASHION @ 06 Apr 2011 10:54 am
@Brett Cudi , LIL KIM HAS HAD ALOT OF WORK DONE! SO HAS NIKKI, THEY BOTH LOOK FAKE TO ME. NIKKI IS HORRABLIE THAT ASS LOOKS SO FAKE AND STUPID , AND NIKKI FACE IS LOOKING FAKER BY THE MINUTE NIKKI FOR THE MOST PART LOOKS LIKE A CLOWN HER FACE IS NOT ALL THAT! SHE HAS NO FASHION AT ALL PLEASE!! LOL
by DAPOSTERGIRLOF718 @ 06 Apr 2011 12:10 pm
FUCK NICKI MINAJ FAKE BOOTY ASS angry
by O_o @ 06 Apr 2011 12:20 pm
@daposterof718 if your the same one from youtube wassat wassat you goes hard on teamsickie laughing X____________________ wassat
by The King Bee @ 06 Apr 2011 02:20 pm
See what i dont get is that Icki Garbaj sold her mixtape Beam Me Up Scotty on PayPal and in plus major companies use it such as Walmart. so is that a bad thing wack ass? Also Shaq wasnt hot when he was with Penny. Shaq was hot when he got on the Lakers by winning 3 rings...do your research Icki before you open your mouth...Research is part of hiphop if you gonna quote something from the past....talk about jumpin out the window! Kim you shouldnt even respond cuz the more you give this b!tch some time the more she becomes relevant....just work on ya album and have someone featured on ya new album to go in on her wack ass! on to the next KIM...LEGOOOO
by DAPOSTERGIRLOF718 @ 06 Apr 2011 05:10 pm
I am from you tube tongue i wanna be moderator of this fuck website so i can turn this hating ass ship in the right direction for the Queen Bitch... first i will get rid of that fucking nicki section and banned all the hoes that come with it angry fuck em its Q B 4 Life Bitches
by KIM FAN @ 06 Apr 2011 05:52 pm
@Brett dumi, Yu Been A Fag
knock ur head off ur neck'
send dat shit strait to Trinidad' laughing
in2 da care of nicki's Crack Head Sniff'n Dad'! laughing laughing

laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing tongue tongue tongue laughing laughing laughing laughing laughing laughing
by KIM FAN @ 06 Apr 2011 06:28 pm
1 more thing @brett dumi

I'm actually da same age "nicki bangs bang" CLAIMS to be! laughing laughing laughing


laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing
by rica @ 06 Apr 2011 07:01 pm
nicki please that shit was garbage laughing laughing laughing
by KIM FAN @ 06 Apr 2011 08:16 pm
@brett dumi

i guess dat 40yr old kimfan comment was aimed to me
well i'm actually da age "nicki bangs bang" Claim to be laughing
by esmiley @ 07 Apr 2011 03:05 am
its been 5 days since nick tried kimberly with that tradegy of a diss. so far kimmy has takin the high road and ignore this idiot. nicki is killin her career alresdy and people are startin to see that this bitch is looney. hey nicki, keep that ugly cartoon wig you been wearing lately, it fits you better and its all your own and nobody can say you stole it from them. your attitude is just like foxy browns was and we all saw what happened to her 10 yrs ago. kim will get the last laugh. tongue tongue tongue tongue tongue
by TRUTH @ 07 Apr 2011 06:35 am
LIL KIM HAS BIGGER FISH TO FRY NIKKI IS A THING OF THE PAST OLD ALREADY I AM READY FOR A NEW FEMALE RAPPER THAT CAN BRING SOMETHING DIFFRENT TO THE TABLE! NIKKI IS OLD NEWS, AND SHE MOVES WACK!
by TRUTH @ 07 Apr 2011 06:37 am
YO NIKKI COULD HAVE ALOT MORE FANS!
BUT SHE WILL GO DOWN IN HISTORY AS A HATER, AND WANNA BE A COPYCAT, A PUNK
HER SONGS R SO WEAK, GIVE ME THAT LIL KIM HARDCORE SHIT! NIKKI COUL DNEVER BE KIM OR LIK EHER LIL KIM IS 1 OF A KIND
by DaHotNig @ 07 Apr 2011 07:23 am
Wow look at which posts on this site have the most comments. That is all. wink
by Mickie James @ 07 Apr 2011 08:12 am
Nicki fans are always retarded. Honestly, probably the least educated, foul-mouth and weirdos out there. They never doo bring facts to the table. Queen B baby!!!! Lil Kim MUREDERED that whore Nicki. Hahahahahaha!! Stay mad "Barbz" oops I means TARDZ!!
by so appauled @ 07 Apr 2011 08:45 am
so i heard that mary has done a song with nicki, omg i hope this isnt true cus this would be the ultimate dagger for lil kim. its like lil kim has been ostrasize by the industry and label a blacksheep
by KIM FAN @ 07 Apr 2011 09:26 am
@DaNotNig

da previous comment section has nearly 170 comments so what's ur point again?? and if ur a nicki fan who's site r u visiting again?? That is all.. wink smile tongue laughing
by Transexy510 @ 07 Apr 2011 09:26 am
Bret Cudi, how u call me ugly and never even seen me babe. How about u look me up on Facebook, u will beg to differ my luv. My name is MARQUIS BERRY (PARIS CHANEL)! I am FAR from ugly, and NO I am NOT conceited. N e wayz, Jayz been out a little longer than Kim and is n e body telling Jay Z 2 sit down? Mary J. Blige is in her 40's and been out just as long as Kim, is n e one telling her to sit down? It don't matter if somebody ben out 20 years, like WTF! That's who I wuld rather see, the LEGENDARY folks instead of these FAKE ASS people. The type of music people like tells u alot about them, and liking Nicki Minaj and thinking she is queen or whatever says ALOT about u. seriously. And Kim was FAR from ugly in the Black Friday video!
by Kimberlylostboohoo @ 07 Apr 2011 10:39 am
Ay yo, ragggeddddy. Nicki won. Who makes a whole mixtape dissin someone? Her music career was over a while ago. Aint no one searchin for lil kim no more. Her old music gonna stay on replay. But she aint makin any good music any time soon. And black friday didn't sell 113K. Kim lied! And anyways, someone leaked the song you dumbasses. So fuck kim's hatin ass. This what she gets.
by Sassy @ 07 Apr 2011 11:15 am
As long as Nicki doesn't murk Kim on Mary's track, I don't see Kim having a problem.
by fizznikz @ 07 Apr 2011 11:34 am
i been comin to dis site for about 8 years lol. lil kim is a legend dont matter if its the year 2011 or 3011 she still a legend. just like u cant take the names such as tupac and biggie off the legacy list, u cant take kim off either. shes done more for hip hop than all da dudes out dere now. and nicki has nothing to offer hip hop. nicki is a gimmick. and these gimmicks come and go. nicki has no punchline, no new flows, her styling is wack. the barbie thing is out dated. lil kim has survived for so long cos she is HIP HOP. thats her culture and her life style. nicki minaj is NOT hip hop. she is a singer, and a bad one at that. she has nothing new to offer hip hop, so as far as im concerned she aint shit. end of!!

follow me on twitter.com/fizznikz
by KIM FAN @ 07 Apr 2011 12:07 pm
"she is a singer, and a bad one at that!!!" LMAO @fizzniks, well said
by Transexy510 @ 07 Apr 2011 02:40 pm
Her mixtape sold OVER 113,000 copies and WHY is that so hard to believe? I don't get it. Ever CD she has ever created sold WAY over 113,000. WTF! And on Facebook, like over 113,000 people be "liking" her shit, so again, why is that hard to believe? N e who, the mixtape is NOT all about Nicki. Their were only like 2 or 3 songs on there that shebriefly said something about Nicki, but that mixtape basically has NOTHING 2 do wit Nicki. So based on that comment "KIMBERLYLOSBOOHOO," obviously u do NOT have the mixtape because u wouldn't have said the whole mixtape is bout Nicki, so u are just another Nicki fan yet on Kim's nuts SO tough u gotta come to her site. Damn. That's how u kno Kim a legend, when people that DO NOT even like her, still comes to her site. Something in u makes u wanna kno wat Kim is Doing!!! LMFAO! U can say wat u want, but actions speak louder than words and if u don't like Kim, their is NO reason why u should be here. Hmmmm.... You LOVE KIM u Nick Fans!!!! Awwwwwww, So Cute!!!
by Transexy510 @ 07 Apr 2011 02:42 pm
And yes, VERY WELL SAID FIZZNIKZ!!!!!!!
by DaHotNig @ 07 Apr 2011 03:20 pm
@Kimfan When I'm bored and chillin at work I can go WHEREVER I want including this site. Annnd WHAT? Did you get your mixtape and t shirt yet? LOL #getouttahere

<< Older (1 2 3 4 5 6 7 8 ) Newest >>

Content Management Powered by CuteNews


Contact: thelilkimzone@yahoo.com