X

Pictures of Kim Performing with Mobb Deep

"...The most impressive performance of the evening hands down was the Mobb's "Quiet Storm" that featured a surprise appearance from Lil Kim.

"Hot damn h-e, here we go again" Kim rapped then going into a dance mocking Nicki Minaj's pop-locking moves. Kim recieved whistles and blew kisses back at the audience who was completely flawed by her prescence..." source: http://rapfix.mtv.com


(credit: deadly)

19 Comments
Posted on 19 May 2011 by LilKimZone

blog comments powered by Disqus
by The Notorious O.N.E @ 19 May 2011 07:49 am
Good Morning LKZ!!!

Queen Bee looking good on this Classic Joint!!!

Sign,

The Notorious O.N.E
smile wink wassat
by TRUTH @ 19 May 2011 10:44 am
LIL KIM AND MOBB DEEP IT GETS NO REALER THEN THIS!
by Mr. Jones @ 19 May 2011 04:26 pm
OMG Kim took out her Implants!! Little Titties are IN! lol
by Brett @ 20 May 2011 07:33 am
I Love You Kim...I've been by your side every since
Hard Core
The Notorious K.I.M
La Balla Mafia
The Naked Truth
Ms.G.O.A.T (Mixtape)
Black Friday (Mixtape)
I understand U you are the queen of rap dont never belive your not Kim i ride out for u Please Come to Missouri on your Black Friday Tour Please! I want to see you!! smileKim I like nicki but your the first lady... smile Keyshia Cole i like her to but Nicki was talking shit on her record so i understand your beef... winkKim i cant wait for the IRS mixtape but please Kim Put your Black Friday mixtape In Stores Please Im Beggin But anyways Much Love good bless Team Queen Bitch!!!!-You Hoes outta season kims the reason! smile smile smile smile
by Belinda @ 20 May 2011 12:32 pm
She is smartly woman! So beautiful! <a href="http://custom-essay.ws/faq.php">essays</a>
by Put Ya Lighters Up @ 20 May 2011 02:10 pm
BROOKLYN... Home of the Greatest Rappers... BIG comes first and The Queen comes after!
by biggiecrownedme @ 21 May 2011 08:20 pm
are you serious? who runs this site now? 'a dance mocking nicki minaj's pop-lock moves'!? that wannabe bitch is stiff as a board. kim originated that shit BACK in '99 in the quiet storm vid.. but why do i think you didn't already know that?? not everything has to do with that lil' kim clone clown.
by aliah alston @ 22 May 2011 09:11 am
YO KIMMY LOOKS SO BEAUTIFUL I LOVE THE PICS... WORK IT MAMA
by resume @ 28 Jul 2011 02:47 am
I told you all I heard it and it's about time LKZ smh tho it leaked since last week how is it nobody else has found it yet but - <a href="http://cvresumewriters.com/order.php">resume</a>
by resume @ 28 Jul 2011 02:48 am
I told you all I heard it and it's about time LKZ smh tho it leaked since last week how is it nobody else has found it yet but - [url=http://cvresumewriters.com/order.php]resume[/url]
by viagraorder @ 02 Aug 2011 01:07 am
comment6, buy ed pills http://www.saludos.com/award.htm ed pills pack,
purchase viagra super active http://www.saludos.com/sql/job-search.htm buy viagra super active,
buy levitra professional online http://www.saludos.com/sql/resume-edit.shtml buy levitra professional no prescription
by orderlevitra @ 02 Aug 2011 03:33 am
comment5, purchase viagra http://www.saludos.com/careerpavilion/resume.html how to purchase viagra,
order viagra pills http://www.saludos.com/careerpavilion/career.html viagra pills,
viagra soft online http://www.saludos.com/employers/employers1.html viagra soft tabs
by Idiotaroteobe @ 04 Oct 2011 07:55 pm
popular ed pills <a href=http://www.saludos.com/award.htm > ed pills</a>
http://www.saludos.com/award.htm male ed pills

azithromycin <a href=http://www.telerobotics.utah.edu > buy zpak</a>
http://www.telerobotics.utah.edu azithromycin

staxyn <a href=http://secollege.hccs.edu/map/angela1/intro.php > staxyn price</a>
http://secollege.hccs.edu/map/angela1/intro.php staxyn
by north face outlet @ 29 Nov 2011 08:10 pm
http://www.northfacejacketshut.net Mens North Face Jackets
by Ray Ban Sunglasses Sale @ 08 Mar 2012 07:11 pm
http://www.raybancheapsunglasses.com Ray Ban Sunglasses Sale
Content Management Powered by CuteNews


Contact: thelilkimzone@yahoo.com